• Home
  • Αεροπορικά Εισιτήρια
 
  • Η εταιρεία μας
  • Εκδρομες
    • Οδικές Εσωτερικού
    • Αεροπορικές Εσωτερικού
    • Αεροπορικές & Oδικές Εξωτερικού
    • Γαμήλια Ταξίδια
    • Εβδομαδιαίες Αναχωρήσεις
    • Ημερήσιες Εκδρομές
  • Προσφορες
    • Προσφορές
    • Απόκριες & 25η Μαρτίου
    • Πάσχα
    • Πρωτομαγιά
    • Αγίου Πνεύματος
    • Καλοκαιρινές Προσφορές
    • Φθινωπορινές Προσφορές
    • 28η Οκτωβρίου
    • Χριστούγεννα-Πρωτοχρονιά-Θεοφάνεια
  • Κρουαζιερες
    • Ελλάδος
    • Εξωτερικού
  • Λεωφορεια
    • Ναύλωση Λεωφορείων
  • Ξενοδοχεια
    • Ξενοδοχεία Ελλάδος
  • Επικοινωνία
Αρχική ΣελίδαΣυμβουλές Ταξιδιού

Συμβουλές Ταξιδιού

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΤΑΞΙΔΙ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ

♦ Φροντίστε να κάνετε μερικά αντίγραφα των απαραίτητων ταξιδιωτικών έγγραφων (διαβατήρια, ταυτότητα, πιστωτικές κάρτες). Μία σειρά από τα αντίγραφα αυτά θα πάρετε μαζί σας και την άλλη φυλάξτε τα σπίτι σας.

♦ Ο πλέον ενδεδειγμένος τρόπος για να μεταφέρετε με ασφάλεια τα χρήματά σας και τις κάρτες είναι το πορτοφόλι που κρεμιέται από τον λαιμό ή την μέση σας.

♦ Μία επίσκεψη στον οδοντίατρο.

♦ Να θυμάστε ότι μία μεγάλη βαλίτσα είναι καλύτερη από δύο μικρότερες, που όμως δεν θα υπερβαίνειτα 25 κιλά βάρος (είναι το ανώτατο όριο).

♦ Αν παίρνετε φάρμακα φροντίστε να τα έχετε μαζί σας.

♦ Έχετε μαζί σας κλωστή, βελόνα και φερμουάρ για αντιμετώπιση εκτάκτων αναγκών.

♦ Μην ξεχάσετε να έχετε μαζί σας την πιστωτική κάρτα.

♦ Την προηγούμενη της αναχώρησης σας φάτε ελαφρά και φροντίστε να κοιμηθείτε αρκετά.

♦ Για να έχετε μία όσον το δυνατόν πιο άνετη πτήση, φορέστε ρούχα άνετα, που δεν θα σας σφίγκουν, από ύφασμα βαμβακερό ή μάλλινο και παπούτσια μαλακά.

ΣΤΟ ΤΑΞΙΔΙ

♦ Αν ταξιδέψετε με αεροπλάνο αποφύγετε να πάρετε μαζί σας καλλυντικά σε μορφή σπρέι.

♦ Να έχετε στα χέρια σας την φωτογραφική μηχανή, την βίντεο κάμερα και οτιδήποτε αξίας και φυσικά τα χρήματά σας, ΠΟΤΕ στις αποσκευές σας.

♦ Στην καμπίνα του αεροσκάφους επιτρέπεται να έχετε μαζί σας μία αποσκευή μικρή στην οποία θα έχετε κολλήσει ετικέτα με όνομα και διεύθυνση.

♦ Συνήθως στις μεγάλες πτήσεις το πλήρωμα προμηθεύει στους επιβάτες ωτοασπίδες, μάσκα για τα μάτια, κουβέρτα και μαξιλάρι. Ζητείστε τα από το πλήρωμα.

♦ Κατά τη απογείωση και προσγείωση μασάτε τσίχλα.

♦ Αν η πτήση σας διαρκεί αρκετές ώρες και φοράτε φακούς επαφής αποφύγετε να τους φορέσετε.

♦ Αν ακολουθείτε δίαιτα ή είστε χορτοφάγοι θα πρέπει να το πείτε έγκαιρα σε μας για να έχετε γεύμα που θα ανταποκρίνεται στις διατροφικές σας συνήθειες.

♦ Αν σας πιάνει ναυτία, θα πρέπει 30 λεπτά πριν την αναχώρησή σας να πάρετε το φάρμακο κατά τις ναυτίας και η τροφή σας να είναι στέρεα. Αποφύγετε το διάβασμα αν ζαλίζεστε εύκολα.

ΣΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ

♦ Φτάνοντας στον τόπο του προορισμού σας θυμηθείτε ότι ΠΟΤΕ δεν αφήνουμε πολύτιμα αντικείμενα εκτεθειμένα στο δωμάτιο.

♦ Στις θυρίδες ασφαλείας που υπάρχουν σε όλα τα καλά ξενοδοχεία ασφαλίστε όλα τα παραπάνω.

♦ Αποφύγετε να τηλεφωνείτε από το ξενοδοχείο. Οι λογαριασμοί είναι ιδιαίτερα φουσκωμένοι.

♦ Ανάλογα με την κατηγορία του ξενοδοχείου σας θα πρέπει να είναι ανάλογη και η ένδυση σας κατά την ώρα του φαγητού.

ΔΙΑΦΟΡΑ

♦ Φροντίστε να έχετε μάθει έγκαιρα για τις ισοτιμίες του Ευρώ με το νόμισμα τις χώρας που επισκέπτεστε και ποτέ μην αλλάζετε πολλά χρήματα παρά μόνο αυτά που σας είναι απαραίτητα για τις ανάγκες σας.

♦ Φροντίστε τουλάχιστον 2 μέρες πριν την αναχώρησή σας να επιβεβαιώνετε την κράτησή σας στην πτήση. Αυτό θα γίνει με τον τοπικό πράκτορά μας.

♦ Η κατεστραμμένηαποσκευή επισκευάζετε και η απολεσθείσα αποζημιώνεται ανάλογα με τα τιμολόγια της κάθε αεροπορικής εταιρίας.

♦ Σε οποιαδήποτε από τις παραπάνω περιπτώσεις θα πρέπει να κάνετε έγγραφη διαμαρτυρία στον μεταφορέα αμέσως μετά την άφιξη στον προορισμό σας.

♦ Η πολύωρη καθυστέρηση πτήσης αποζημιώνεται από την αεροπορική εταιρία που πρέπει να σας καλύψει τα έξοδα διαμονής φαγητού και κάποιου τηλεφώνου.

♦ Αν αποκλειστείτε για μία ή περισσότερες νύκτες , ο αερομεταφορέας πρέπει να σας παράσχει διανυκτέρευση σε ξενοδοχείο και επαρκή αριθμό γευμάτων.

♦ Αν η επιβεβαιωμένη πτήση σας αρνείται την επιβίβασή σας επειδή είναι υπεράριθμη, τότε αξιώνεται αποζημίωση.

♦ Οι αεροπορικές εταιρίες οφείλουν να παρέχουν σε κάθε επιβάτη στον οποίο αρνούνται την επιβίβαση, σχετικό έντυπο με τους κανόνες περί αποζημίωσης. Αυτό ισχύει βέβαια μόνο για τις τακτικές πτήσεις και όχι για τις πτήσεις charter.

♦ Μην αφήνετε τις αποσκευές σας από τα μάτια σας.

Αεροπορικά Εισιτήρια

Πληροφορίες

  • Σχετικά με εμάς
  • Επικοινωνία
  • Νέα
  • Sitemap

Εξυπηρέτηση Πελατών

  • Tel: 24210 76440
  • Fax: 24210 76449
  • K. Kαρτάλη 129, 38221, Βόλος
  • info@koroneostours.gr

Πρίν το ταξίδι

  • Συμβουλές
  • Privacy policy

Like us on Facebook Follow us on Twitter

© 2014-2023 Koroneostours.  Υποστήριξη από WebsitesDeveloper.com - All Rights Reserved.